FUNxCORE FOR LIED

by False Crack

/
  • Streaming + Download

    Includes high-quality download in MP3, FLAC and more. Paying supporters also get unlimited streaming via the free Bandcamp app.

      name your price

     

1.
2.
01:44
3.
02:15
4.
02:40
5.
01:32
6.
01:53
7.
8.
01:13
9.
10.
11.
12.
02:31
13.
01:52
14.
03:47

credits

released October 24, 2014

tags

license

all rights reserved

about

False Crack Hawaii

contact / help

Contact False Crack

Streaming and
Download help

Track Name: BROCORE / Walk Like A New Yorker
WALK LIKE A NEW YORKER!
Get outta my way!
WALK LIKE A NEW YORKER!
Fast Fast Fast!
WALK LIKE A NEW YORKER!
1,2, Hup 2!
I’ll Kick your Ass!

WALK LIKE A NEW YORKER!
I’m goin’ somewhere!
WALK LIKE A NEW YORKER!
Go! Go! Go!
WALK LIKE A NEW YORKER!
1,2,3,4!
You’re just to slow!

WALK LIKE A NEW YORKER!
From A to B!
WALK LIKE A NEW YORKER!
The True Speedwalk
WALK LIKE A NEW YORKER!
Gotta destination!
No time to talk!

WALK LIKE A NEW YORKER!
Fuck Outta my Way!
WALK LIKE A NEW YORKER!
No time for Shit!
WALK LIKE A NEW YORKER!
You Slow Motherfuckers!
I’m Gonna Be Late!
Track Name: PB & J
peanut butter and jelly sandwich
how i loathe your perfection
you've torn into my heart
you're sweet, and oh so tart...

two slices of succulent bread
with a very gooey center
heavy on the jelly
satisfies my hungry belly

PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!
PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!

you can toast it or microwave
any way i'll surely eat it
i am a pb & j whore
always craving more, more, more!

creamy or crunchy peanut butter
or multiple jellys at once
there is no visible limit
to the p.b&j. fanatic

PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!
PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!


i kinda want one right now
think i'll stop writing this praise
so i can go and quench my need
my thirst for hunger, my mouth to feed

..crunch..crunch..crunch...i'm back indeed
yum yum yum, i could eat like three
its not an addiction, its my life
my lunch, my dinner, my dog, my wife

(BREAKDOWN)

this simple ode does not do justice
to the invention of a genius unknown
for whoever created this sandwich i lust
i would gladly give all my trust

forever i am in this wedlock with
something that's outta my control
i am just another bitch
to the peanut butter and jelly sandwich

PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!
PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!
PEANUT BUTTER & JELLY…. GET IN MY MOUTH!!!!
PEANUT BUTTER & JELLY…. FUCKING GET IN MY MOUTH!!!!
Track Name: Shave
i got hair on my pecs
but girls don't seem to like that
they want a prettyboy
they want a clean shaven toy
its all about the smooth
cuz rough ain't in their groove
childlike hairlessness
picky picky, but must impress

(Chorus)
gotta shave, gotta shave myself clean (SHAVE)
til i'm rubber ducky smooth, and fit into her dream(SHAVE)
gotta shave, til i got no freakin' hair(SHAVE)
gotta shave til my ass, and everywhere else is bare!!!

i got hair in my pants
i'm just a normal man
my armpits and my back
but girls don't like that
i gotta shave it off
to get a girl off
its against all my morals
but i'm never gettin' orals!

gotta shave, gotta shave myself clean(SHAVE)
til i'm rubber ducky smooth, and fit into her dream(SHAVE)
gotta shave til i got no freakin' hair(SHAVE)
gotta shave til my ass, and everywhere else is bare!!!

do i gotta shave my chest (NOOO)
to make a girl's pants a mess?
do i gotta shave my balls (NOOO)
so i can walk her sacred halls?

Gotta shave gotta shave gotta shave it off…
Gotta shave gotta shave gotta shave it off…
Gotta shave gotta shave gotta shave it off…
Gotta shave gotta shave GOTTA SHAVE IT ALL OFF!!!
Track Name: Lycan
Vampires Gonna Die Tonight…
Under the Jaws of my Canine Bite!
I’m Gonna Rip! I’m Gonna Tear!!!!
Ever wonder how that Wolf went Were?
Don’t Need No Stakes, I’ll Rip Off Their Heads!
324 Vampires Dead…
Since I started this Quest 3 years ago…
Joined the Lycan Army, the Bats got to go!

(CHORUS)
Only One Clan can Walk These Streets!
Lycans be Eatin’ Vampire Meat!
There’s Only Room for One Monster of the Night…
We’re the Chosen Ones, we’re Gonna Fight!!!!
Arrroooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!(HOWLING)

We walk the Days in Human Form…
Takin’ breaks from the Nights Making Werewolf Porn!
Gonna Bomb on those Sleepers of the Day…
Gonna find their Coffin, gonna make them Pay!
Tear the Lid off, let the sunshine in!
Nothin’ left… a charred skeleton!
The rest we’ll take in the night… with our massive Army, we’re gonna end this fight!!!!

(CHORUS)
Only One Clan can Walk These Streets!
Lycans be Eatin’ Vampire Meat!
There’s Only Room for One Monster of the Night…
We’re the Chosen Ones, we’re Gonna Fight!!!!
Arrroooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!(HOWLING)

(Breakdown)

Only One Clan can Walk These Streets!
Lycans be Eatin’ Vampire Meat!
There’s Only Room for One Monster of the Night…
We’re the Chosen Ones, we’re Gonna Fight!!!!

Only One Clan can Walk These Streets!
Lycans be Eatin’ Vampire Meat!
There’s Only Room for One Monster of the Night…
We’re the Chosen Ones, we’re Gonna Fight!!!!

Arrroooooooooooooooooo!!!!!!!!!!!!!(HOWLING)

LYCAN PRIDE….. NEVER…. DIIIEEEEEEE!!!!!!!!!
Track Name: POG
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!

Passion Orange Guava, Passion Orange Guava, Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, Passion Orange Guava, Passion Orange Guava, POG! POG! POG!

POG! POG! POG! POG! P-O-G-P-O-G!
POG! POG! POG….. P-O-G-P-O-G!
POG! POG! POG! POG! P-O-G-P-O-G!
POG! POG! POG….. P-O-G-P-Ooo-G!

Only one juice, has got me by the noose…
Haleakala POG is just… askin’ for abuse…
Mainlanders do not know, what Hawai’i’s got to show!
Try some POG you bitch, you’re addicted like a Ho-ho-ho…

Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!
Passion Orange Guava, POG! POG! POG!

POG! POG! POG! POG! P-O-G-P-O-G!
POG! POG! POG….. P-O-G-P-O-G!
POG! POG! POG! POG! P-O-G-P-O-G!
POG! POG! POG….. P-O-G-P-Ooo-Geeeeeeee!
Track Name: We Skate
We Skate We Skate We Skate We Skaaaaaate!!!!!

Hey we may not be the pros,
But we're all the fuckin' bro's
Ridin' on through town yah
WE SKATE!

We may suck at manuals
Easy tricks is how we roll
We still fuckin own your shit
WE SKATE!

WE SKATE! WE SKATE! WE SKATE! WE SKAAAAATE!!!!
WE SKATE! WE SKATE! WE SKATE! WE SKAAAAATE!!!!


We may not be Tony Hawk
We may not be Bob Burnquist
But we're having lotsa fun
WE SKATE!

Sidewalk cruisin through the town
get back up when we fall down
everynight its all the same
WE SKATE!

WE SKATE! WE SKATE! WE SKATE! WE SKAAAAATE!!!!
WE SKATE! WE SKATE! WE SKATE! WE FUUUCKIN’ SKAATE!!!!

Cops are our worst enemy
We skate abandoned factories
Break their silly rules when
WE SKATE!

Kickflips when the mood is right
Ollies, grinds, we're fuckin tight
We own this fuckin town yah
WE SKATE!!!!

WE SKATE! WE SKATE! WE SKATE! WE FUCKIN’ SKAAAAATE!!!!
WE SKATE! WE SKATE! WE SKATE! WE FUCKIN’ SKAAAAATE!!!!
Track Name: Down With Fun
ain't in it to preach
religion, politics
ain't in it for the fame
ain't in it for the chicks

ain't in it for the dollaz
ain't in it for the punks
ain't in it for the drugs
or other cliche junk

why do all these bands take it so serious
makes me so ill, yeah it makes me furious!
Not down with you, so come get some!
me and my friends, we are down with fun! GO!

ain't in it for talkin'
bout the fucking government
ain't in it to look badass
or payin’ fucking rents

we're in it for our friends
we're in it long-run
laughin' our asses off
we're here to have FUN

why do all these bands take it so serious
makes me so ill, yeah it makes me furious!
Not down with you, so come get some!
me and my friends, we are down with fun! GO!

(SOLO)

why do all these bands take it so serious
makes me so ill, yeah it makes me furious!
Not down with you, so come get some!
me and my friends, we are down with fun!

ain't in to talk shit
just have good times
fuck hellcat-style
I’d rather count dimes

to chill with homies
every weekend
bullshittin’ all nite long
funcore til the end
Track Name: New Shoes
so i got new shoes yah
what's the fuckin' deal
people gotta point and comment
make this a fuckin’ ordeal

i don't wanna hear "Nice Shoes"
50 times a day
it really pisses me off
every fuckin’ word they say

(CHORUS)
Don't you say "I like your New shoes"
Unless You want a punch in the mouth
Just go do what you always do
if you know what's good for your health!

my old shoes were worn out
so naturally i bought these
why do i gotta put up with your garbage
feels like a disease

do i gotta dirty em up
so none of the assholes notice
do they wanna feel the wrath
of the fist of the white lotus?

(CHORUS)
Don't you say "I like your New shoes"
Unless You want a punch in the mouth
Just go do what you always do
if you know what's good for your health!

so i got new shoes yah
what's the fuckin' deal
people gotta point and comment
make this a fuckin’ ordeal

i don't wanna hear "Nice Shoes"
50 times a day
it really pisses me off
every fuckin’ word they say

(CHORUS)
Don't you say "I like your New shoes"
Unless You want a punch in the mouth
Just go do what you always do
if you know what's good for your heee-ee--eeealth!
Track Name: Teenage Nobody
You know I don’t remember much about my Teenage Years
I didn’t join the crowd, I didn’t drink any beer
I never really did the popular thing
Matter a’ fact, I didn’t do much of anything!

Oh I was a teenage nobody, oh woo ooh ooh!
I was a teenage nobody, yes it’s true!
Oh I was a teenage nobody, oh woo ooh ooh!
I was a teenage nobody, invisible to you!

I skipped the school dances, I skipped the prom
I never really played school sports, I wasn’t in the band
I was never invited to the weekend parties
I just sat at home all night, watching the tv!

Oh I was a teenage nobody, oh woo ooh ooh!
I was a teenage nobody, yes it’s true!
Oh I was a teenage nobody, oh woo ooh ooh!
I was a teenage nobody, invisible to you!

I didn’t ever hang out with the cool kids in the hall
Didn’t smoke up on the hill, didn’t go to the mall…
None of the girls ever really noticed me
And the bullies, they never even picked on me!

Cuz I was a teenage nobody, oh woo ooh ooh!
I was a teenage nobody, yes it’s true!
Oh I was a teenage nobody, oh woo ooh ooh!
I was a teenage nobody, invisible to all of you!
Track Name: You Can't Wipe Me Out / I Ain't Fake
When I’m skatin or a’ surfin, i will cut into your lane
I don't feel no pain, cuz i'm goin' insane!
don't you try to wipe me out, or i'm gonna knock you
i always win, so ya know you're gonna lose!

you can't wipe me oooout
don’t you try to wipe me oooout
if you attempt to wipe me ayy-aayyy-oout
I’m gonna show ya what it’s all aboooout!
you can't wipe me
you can't wipe me
fuck, you can't wipe me oooout!!!

shreddin' down a wave, or a rough sidewalk
i'll knock you off your board, me and my mohawk
i own the all the waves and i own the streets
you can't get near me, can't you fuckin’ feel the heat?

you can't wipe me oooout
don’t you try to wipe me oooout
if you attempt to wipe me ayy-aayyy-oout
I’m gonna show ya what it’s all aboooout!
you can't wipe me
you can't wipe me
fuck, you can't wipe me oooout!!!

(SOLO)

you can't wipe me oooout
don’t you try to wipe me oooout
if you attempt to wipe me ayy-aayyy-oout
I’m gonna show ya what it’s all aboooout!
you can't wipe me
you can't wipe me
fuck, you can't wipe me oooout!!!


-------------------------------------------------------------------------


I don’t spike my hair to be a Punk Rocker
Don’t spike my hair just to be a crowd shocker
I do what I do, I like who I am
You can call me a poser, and I don’t give a damn!

I’m as real as they come, not living an image
You call me a fashion, and I’ll go off the edge!
I’m in no movement as far as I know,
When it comes to society, I tend to lay low

MAKE NO MISTAKE, I AIN’T NO FAKE!
THINK WHAT YOU WANT, BUT STAY OUT OF MY WAY!

Just go do your thing and don’t point at me
You’re not even on my plain of reality
Go and say that I’m a trend, tryin’ to be like all of them
But I ain’t no punker, I’m in my own state of zen!

I do my hair like this, cuz I treat it like an art
It’s just another masterpiece created by the heart
You can’t get in here, cuz my world is my home
Catch me if you can, wherever I may roam!

MAKE NO MISTAKE, I AIN’T NO FAKE!
THINK WHAT YOU WANT, BUT STAY OUT OF MY WAY!

I AIIIIN”T FAAAAKE!!!!!
Track Name: I Hate Mayo ft. Pimpbot
1,2,3,4 I HATE MAYONNAAAIIIISE!!!!!!

Looks so fuckin’ Gross,
Tastes so fuckin’ Eeuuuggghh!
Whoever likes this Shit,
Is totally Fucked up!
Put it on your Burger,
You Fat Greasy Slob!
Or spread it on your sandwich,
A white slimy blob!

‘s like eatin’ fuckin’ slime,
But twice as fucking worse!
Why do you think
I fuckin’ wrote this verse?
I’d rather eat a burger
Doused in sopmeone’s spit,
Than less than an ounce
Of this motherfucking shit!!!!

(CHORUS)
Mayonnaise! Yuck yuck yuck yuck!
Mayonnaise! Eeeuuuuyyyuuuccchhh!!!
Mayonnaise! I wanna make vomit!
Uueeeiiiiyyyuuuuuugggcccchhhhhk!!!!!

How can you put this gunk
On everything you eat?
Macaroni salad tastes
Worse than my feet!
It’s the white devil
Completely disgusting!
Fluffernutter’s the only white goo
I’d be lusting!

Nasty nasty nasty!
Why don’t you try some ketchup?
Cuz mayo leaves an aftertaste,
I can’t stop throwing up!
Vomit vomit vomit!
How ’bout I go make some?
Cuz people who like mayonnaise
Remind me of the Huns!

(CHORUS)
Mayonnaise! Yuck yuck yuck yuck!
Mayonnaise! Eeeuuuuyyyuuuccchhh!!!
Mayonnaise! I wanna make vomit!
Uueeeiiiiyyyuuuuuugggcccchhhhhk!!!!!

Looks so fuckin’ Gross,
Tastes so fuckin’ Eeuuuggghh!
Whoever likes Mayonnaise,
Is totally Fucked up!
Put it on your Burger,
You Fat Greasy Slob!
Or spread it on your sandwich,
A white slimy blob!

Nasty nasty nasty!
Why don’t you try some ketchup?
Cuz mayo leaves an aftertaste,
I can’t stop throwing up!
Vomit vomit vomit!
How ’bout I go make some?
Cuz people who like mayonnaise
Remind me of the Huns!

(CHORUS)
Mayonnaise! Yuck yuck yuck yuck!
Mayonnaise! Eeeuuuuyyyuuuccchhh!!!
Mayonnaise! I wanna make vomit!
Uueeeiiiiyyyuuuuuugggcccchhhhhk!!!!!

(TROMBONE SOLO)

(CHORUS)
Mayonnaise! Yuck yuck yuck yuck!
Mayonnaise! Eeeuuuuyyyuuuccchhh!!!
Mayonnaise! I wanna make vomit!
Uueeeiiiiyyyuuuuuugggcccchhhhhk!!!!!
Track Name: Android
All systems go, I'm always on
I'm an Android, not an Automaton!
On the surface I’m only a man
But the robot inside has a master plan!
Destruction of the human race
is what hides behind this banal face...
Infiltrating your society
I'm not the second, but the fifth Variety!

ROBOTS WEARING HUMAN FLESH -Android Android Android!!!
OUR INNER SYSTEM IS TOO COMPLEX -Android Android Android!!!
CONTRIVED FEELINGS TO EXPRESS -Android Android Android!!!
PLAYING YOU ALL LIKE A GAME OF CHESS!

Athough we lack certain emotions
We kill humans with programmed devotion!
Circuits all up inside our head
We see night-vision and infrared!
Yeah, processing data is annoying
when there’s prey I should be destroying!
But this Humanoid Android in the end’s
gonna be your death, posing as a friend!

ROBOTS WEARING HUMAN FLESH -Android Android Android!!!
OUR INNER SYSTEM IS TOO COMPLEX -Android Android Android!!!
CONTRIVED FEELINGS TO EXPRESS -Android Android Android!!!
PLAYING YOU ALL LIKE A GAME OF CHESS!

Cyborgs, Ha! Ha ha haha!
Humans wishing they were us, but they’re not!
Just cuz they add mechanical parts
Don't make them as deadly, don't make them as smart!
Us Androids come in endless molds
We won’t stop 'til there's total control!
Robots, Cyborgs and Humans alike
Bow to our Power and high Gigabytes!
Track Name: False Crack
FALSE CRACK! I see an Old Lady! I...
FALSE CRACK! I say “Hi” to my Mother!
FALSE CRACK! I Pet my Neighbor’s Dog!
FALSE CRACK! You Look the Other Way…

…and I Hit you, in the back of the head!
We’re the False Crack Kids, and we paint the town Red!
Don’t Matter who you are, if we like you or not…
We’re the Sucker-Punch Kings, and we Can’t be Stopped!

FALSE CRACK! I see a Pretty Lady and…
FALSE CRACK! I Greet my Best Friend with a…
FALSE CRACK! Let me Hold your Baby… I
FALSE CRACK! I Just hit a Little Girl…

I’m Lude and Crude and I’m Fuckin’ Rude!
Punchin’ little Kids just to Steal their Food!
Droppin’ Grampas just for the Kicks!
Open up Wide and TASTE MY FIST!!!

FALSE CRACK! I see a Pregnant Lady! I…
FALSE CRACK! Jesus Returns, I…
FALSE CRACK! Nice to Meet Your Girlfriend…
FALSE CRACK! Don’t Make Me Crack on you Too!!!

FUN-CORE!
FOR LIFE!

(Breakdown)

FALSE CRACK to the back of your Skull!
Kick the Heads of random People in the Mall!
We’re Specialists in the Art of Cheapshot!
We’re also a Quartet, and we sing Doo Wop!

FALSE CRACK! I see a Hungry Lion, I…
FALSE CRACK! Yeah, to your Ballsack!
FALSE CRACK! Yeah from the back Baby…
FALSE CRACK! Now let’s Sing Doo Wop!
Track Name: 7 bus girl
Everytime I see your face, I look the other way
I’ve always wanted you, since that very first day
When you stepped on the bus, my heart almost melted
I prayed there was something, that you also felt it…

See you occasionally around midday
Take the bus to Dillingham, then you’re on your way
You linger in my head through the afternoon
Late at night I think of you as I howl at the moon!

--CHORUS--
7-Bus Girl! You are my Fantasy!
(7-Bus Girl) You Rip into my heart, you rip into my dreams!
7-Bus Girl! Stop this Heresy!
(7-Bus Girl) You Put a Spell of Lust onto me, so it seems!

When you’re sitting in the front, when I jump on the 7…
For the next 20 minutes, baby, I’m in heaven…
With your long black hair, and your supple curves…
I wish I could talk to you, I wish I had the nerve!

Tattoo on your shoulder with that Asian persuasion,
Baby, I’d like to take ya on a 3-month vacation
To a land far away, girl I’d be your slave
Anything to satisfy this undying craaave!

--CHORUS--
7-Bus Girl! You are my Fantasy!
(7-Bus Girl) You Rip into my heart, you rip into my dreams!
7-Bus Girl! Stop this Heresy!
(7-Bus Girl) You Put a Spell of Lust onto me, so it seems!

I know you gotta boyfriend, I’ve seen you arguin’
I guarantee I’d make a much better companion
Cuz I’ve never seen ya smile, you’re angry all the time
You’d smile you’d be happy, if you were only mine!

You sat next to me once, baby that subsists
To give me hope that you know that I exist
This all may be fantasy in my little head
It may never happen, but the imagination’s fed!

--CHORUS--
7-Bus Girl! You are my Fantasy!
(7-Bus Girl) You Rip into my heart, you rip into my dreams!
7-Bus Girl! Stop this Heresy!
(7-Bus Girl) You Put a Spell of Lust onto me, so it seems!

(SOLO)

--CHORUS--
7-Bus Girl! You are my Fantasy!
(7-Bus Girl) You Rip into my heart, you rip into my dreams!
7-Bus Girl! Stop this Heresy!
(7-Bus Girl) You Put a Spell of Lust onto me, so it seems!
So it seeeems, so it seeeeems, So it see-eee-eee-ee-eee-eeems, so it seeeems, so it seems!